Нереална история

 

Той ме погледна невярващо. Изправи се подпрян на двете си ръце и продължи да ме гледа, отвисоко и съсредоточено. Все още усещах краката му между своите крака. В стаята светеше само малка нощна лампа, която разпръскваше червеникава светлина, създаваща романтика. И романтично си беше, докато аз не убих момента. Затворих очи, за да избягам от пронизващия му поглед. Усетих задоволство, но и сякаш някаква огромна ръка стисна сърцето ми в желязната си хватка.

Начо бе любов. Моята първа любов. Толкова отдавна го обичах, че вече не помнех първият момент, в който се усетих влюбена в него. Той винаги е бил в живота ми, от детската градина та до днес. За мое нещастие бе любовта и на още много наивни момичета, готови на какво ли не за да спечелят сърцето или поне място в леглото му. Той знаеше, знае го и днес, какво въздействие има върху нас и се възползваше максимално. Доколкото знам не е спрял да го прави. Още от тийнейджърските години Начо сменяше гаджетата като носни кърпички, като понякога се случваше с някоя да се задържи за по-дълго. Два-три месеца, например. За него това си беше много време и разговаряйки си с мен, на онази скрита сред дърветата в парка пейка, ми е споделял, че прекъсва тези връзки от отегчение. Никое момиче не му задържало вниманието с нищо, не усещал тръпката която търси, не се влюбвал, просто ги харесвал и имало физическо привличане. Все го питах дали момичетата знаят всичко това, а той винаги отговаряше, че го научават след раздялата. Не лично от него, защото с тях не можел да бъде толкова откровен, колкото с мен. А защо с мен може да бъде такъв, питах аз. Аз съм му приятелка, отговаряше ми моят красив Начо и ме даряваше с най-чаровната си усмивка.

Винаги е знаел за чувствата ми. Докато ми дърпаше плитката в детската градина. Докато го търсех да си пишем заедно домашните. Докато го гледах тайно през онези летни нощи, които прекарвахме в игри с цялата компания. Докато ходех да слушам репетициите на бандата му и се възхищавах на гласа му. Начо е умно и досетливо момче, а пък и едва ли му е минавало през ум, че може да съм извън фенклуба с неговото име. Все пак дори на училищните концерти аз бях винаги на първи ред и виках най-силно. Вероятно това ме е издало и когато се престраших да кажа гласно какво изпитвам, той вече знаеше.

Очаквах го да дойде в дома ми, в десет, в една неделна лятна утрин. Стисках книгата в ръце и нервно обикалях из коридора. Нямах търпение да чуя звънеца и да видя усмивката му. Убедена бях, че ме очаква най-доброто утро в живота ми. На тринадесет години не е лесно да очакваш любимото момче да ти дойде на гости.

       Здравей, Начо. – весело поздравих аз, отваряйки вратата.

       Здравей, Люси. – задъхано отвърна той, сякаш беше тичал по стъпалата до третия етаж.

       Обещавам да ти я върна скоро! – увери ме когато му подадох книгата.

       Не се и съмнявам. Начо, аз искам да ти кажа, че...

       Какво? – засия в усмивка.

       Отдавна, много отдавна... – разказах му своята приказка на един дъх. Той не отделяше дълбоките си, кафяви очи от моите, а моят поглед шареше по гъстата му черна коса и силни момчешки ръце.

       Знам. Ще видим... – загадъчно реагира Начо на моето обяснение в любов и затича надолу по стълбите.

       Довечера ще бъда на нашата пейка. – чух гласа му от втория етаж.

       И аз. – отвърнах както се очакваше.

 

Последваха още много срещи на онази пейка. След първата целувка, той придобил смелост след моето откровение, а аз завладяна от магията на момента, имаше още и още. Целувахме се когато беше свободен, целувахме се и когато всички знаеха, че има ново гадже. Бях неговата тайна, неговата тръпка. Превърнах се и в довереница. Нямаше тайни от мен, нямаше и задръжки в споделянето. Знаех всичките му грижи, радости и вълнения. Той моите също. Разликата беше, че аз не му разказвах за други момчета, защото такива за мен не съществуваха. А дори да го бях правила едва ли неговото сърце щеше да плаче с кървави сълзи, както моето. Усмихвах се разбиращо и слушах за поредното завоевание, а после ме уверяваше колко съм различна, добра и важна за него докато ме целуваше.

 

       Люси, отвори красивите си очи. – послушах го и видях отново пронизващият му поглед. Осъзнах, че е надвесен над мен напълно съблечен и възбуден. А аз, все още по бельо, бях попарила страстта му.

       Съжалявам, наистина не мога.

       Сега ли го осъзна или си го знаеше преди да се озовеш в леглото ми? А докато ми правеше този чувствен масаж желаеше ли ме или си играеше?

       Начо, нека не говорим за игри.

       Да, надигра най-големият играч, нали?

       Не, аз... Вече не съм тринадесетгодишното момиче, което целуваше тайно.

       На деветнадесет не можеш да ми дадеш повече от целувки ли?

       Не ми се сърди, моля те.

       Да се сърдя? Не, просто не мога да повярвам, че точно ти ми отказваш и то в последният момент. Тук, в леглото ми.

       Знаеш, че това не е за мен.

       Знам, искаш ме само за себе си и завинаги, нали? – срамежливо се усмихнах и станах от леглото.

       Искам да правиш любов с мен, не да съм поредната ти бройка. Не си представям така своя първи път. – не знам защо включих на обяснителен режим докато се обличах.

       Не мога да повярвам! Наистина не мога!

       Вярвам ти, не си свикнал да чуваш Не. – ликувах, че съм първа в нещо за него.

       За първи път да ми откаже момиче и то точно ти, която от дете ме обича! Вече не ме ли обичаш, Люси?

       Успокой се, Начо! Върви на терасата, изпуши цигара, успокой се. После ме изпрати, моля те.

 

Моят Начо се успокои седмици по-късно. Сякаш в онази нощ и двамата пораснахме. Днес отново ме гледа невярващо, но и двамата сме надвесени над едно детско креватче. В него спи нашето бъдеще, към което и двамата отправяме своята вяра и обич.

 

03.11.2022 Ким Джаксън




Коментари